Oldalak

2011. április 14., csütörtök

Köszöntelek



Köszöntelek blogomon!
Szatmári kislányként nőttem fel, már gyermekkoromban is rajongtam a népi motívumokért. Fiatalkoromban sokat festettem, ezek a képek is régi munkáimat ábrázolják. Művészeti pályára készültem, de a szüleim inkább kereskedelmi pályára küldtek. Fél életen át elnyomott kreativitás tör most elő belőlem és gyermekeim unszolására újra ecsetet ragadtam. Lányom egyengeti webes megjelenésem útjait, így ezt a blogot is ő szerkeszti.
Terveink között szerepel motívum örökségünk újjáélesztése és modern formába ültetése, de természetesen fogtok nálunk látni hagyományos tárgyakat, színeket...
Reméljük sokan lesztek követőink!!!

Csempefestmények


Lopótök


Díszüvegek



Anyukám nyári konyhája



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése